fredag den 19. juli 2013

Gode tilbud på garn

www.garn-garagen.dk vil ikke længere føre Samarkand, en lækker blanding af uld og silke. Så jeg har valgt at lave et rimeligt fornuftigt lager. Og ja, jeg var en af dem, der nåede det... Løbelængde 575 m pr 100 gr. Der er ca. 1 kg i de store cones.

Andre steder på nettet (via grupper mm på Facebook) har jeg fundet Noro garn i flere omgange.
 Silk Garden, som er en blanding af uld og silke (10 af venstre kombination, 8 af højre)
 
Kureyon, som er ren uld (3, 3, 3 og 5 af de forskellige kombinationer).

Foreløbigt indgår nederste til højre som lidt fair isle på en selvdesignet cardigan til ældste datter.

Men ellers er det indtil videre klappegarn, garn til modning, isoleringmateriale, pensionsopsparing og alle de andre fornuftige undskyldninger, vi nu kan komme på.
For slet ikke at tale om den svimlende besparelse, jeg har gjort ved investeringerne...

2 kommentarer:

  1. Hvor er det lækkert at have lager, så kan det samme garn bruges flere gange. Gode køb, især Noro garnet er jeg betaget af.

    SvarSlet
  2. lækkert garnlager du har fået hevet hjem og skønt når det ovenikøbet er til gode skønne priser :-) jeres ferie ser da også bare skøn ud....

    SvarSlet