mandag den 2. januar 2012

Nej til nytårsforsætter!

Ufattelig mange kilo og eller rettere dertil knyttede løfter fyger ind over landet netop i disse dage.

Ok! Læg jeres kilo sammen... sådan cirka.... det skal jeg så tabe ideelt set (overdrivelse fremmer forståelsen).
Desværre har ændret stofskifte og nødvendig medicin fundet de kilo, I andre taber...
Og jeg si'r nej til nytårsforsætter! Basta. Derimod vil jeg tålmodigt afvente, at jeg er helt klar til en antifedtindsats, når min fremtidige situation er helt afklaret (efter lang tid med sygdom, afskedigelse og gudskelov helbredsbetinget tjenestemandspension under opsejling). Da vil jeg være klar. Det der stresseri gi'r kun fiaskoer til mig, når det alligevel ikke lykkes. Og hvad skal jeg dog med dem?
Held og lykke skal I dog ha', når/hvis I går i gang med forbrændingen :-)

PS Bortset fra det har jeg det skam godt :-)

1 kommentar:

  1. Jeg springer på den vogn... jeg har aldrig dyrket nytårsfortsætter...

    SvarSlet