torsdag den 16. august 2012

Når Klitter bli'r til Efter Regn

Så har Plaidigan været under pres - og en tur i haven. Jeg ku' ikke lige finde spændet, men vil nok bruge det til at holde sammen om den

Ellers er jeg jo i gang med Still Light i Livorno - bomuld, hør og viscose (se sidste indlæg).

Meeeeeeeen, jeg fik lyst til at have endnu en sag på pindene...
Jeg synes godt om nogle af Annette Danielsens ting, men er ganske u-vild med de mange dæmpede -/ jordfarver.
Så jeg har omtolket tunikaen Klitter til en mere farvestrålende sag i Kauni, som jeg så kalder Efter Regn. Regnbuefarvet og blålige toner på skift med sort imellem, så det har vist også været torden :-)
Jeg er på det rene med, at der bliver nogle farvetekniske problemer, der skal løses. Så jeg er spændt på, om jeg kan få det til at hænge sammen.
Jeg kan vældig godt lide, at stribesystemet spidser skråt ned foran og bagpå. Tjah.... og så undgår jeg naturligvis de helt vandrette striber, som nok ikke lige er egnede til "str. 36 i MIN størrelse"

1 kommentar: