søndag den 19. maj 2013

Udstillingsklar

Torsdag den 23. maj er der fernisering på Århus Kunstakademi.

Afgangseleverne udstillede for kort tid siden i Den rå Hal på Godsbanen, fin udstilling i spændende omgivelser.

Nu er det så basisstuderende samt flere andre, der udstiller "hjemme" på akademiet.

Mine "Erindringslandskaber" er en del af udstillingen, ligesom 3-4 tegninger fra året kommer med.
Jeg har valgt at konstruere en æske til mit fotoalbum -
 på æsken låg har jeg noteret en del af min barndoms historie.
54 sorthvide fotos fra min barndom er bearbejdet i Photoshop med enkelte farveelementer, det gi'r en spændende virkning.
Alle højresider i albummet er fotos, hvorimod venstresiderne er forbeholdt erindrindringsmomenter såsom legetøj, samlinger af hønseringe, glansbilleder, servietter, påklædningsdukker og tekst, der beretter om tiden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar