lørdag den 13. august 2011

Åhhhhh, præmie :-?

For nogle år siden købte jeg en del uldgarn på den årlige uldfestival i Saltum. Jeg kom i gang med to strikketøjer. En trøje - færdig for nogle måneder siden - og nu eksproprieret af min yngste datter.
Og nu er jeg på falderebet med et kæmpestort sjal, jeg mangler at sætte de sidste frynser på. Så kommer der billeder af det.

Og så må jeg vel få en præmie??? Jo, nu vil jeg ha' tre strikketøjer i gang ad gangen: ét til tv og som bilpassager (et halstørklæde i patent og superblødt garn),  ét til tv/ radio (en sort dominotaske med meget kulørte pletter i mit nye kinesiske garn fra netgarn.dk), og ét som kræver mere nærvær (et halsrør i Hjertegarns kunstgarn, grålig og blågrøn med rosenmønster fra Kauni).

Fedt at ku' veksle mellem arbejderne! Billeder følger.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar