onsdag den 17. august 2011

Dominotaske version 1

Så gløder dominopindene.
Jeg har valgt, at denne taske skal være sort med små heftige farvepletter.

Det sorte garn Jiangsu - ren ny uld fra Kina. Nogle af pletterne er i samme garn. Resten er Lima fra Drops, Lima fra Hjertegarn og Lettlopi. Jeg er spændt på, hvordan det kommer til at set ud efter filtning/ valkning!
I går fløj jeg ned i den lokale og meget velassorterede stofbutik, så jeg nu har et lille lager af forstof. Og knapper. Ja, så fik jeg også ryddet op i de knapper, jeg allerede har. Mange af dem er rigtig gamle i horn og perlemor; godt jeg ikke smed dem ud, da jeg arvede min mor!
Når nu den er strikket og valket, skal den have for med lommer til mobil, kuglepen og plastikkort :-)

1 kommentar:

  1. Deter en hyggelig blog du har, som jeg glæder mig til at følge med i.

    SvarSlet