mandag den 29. august 2011

Lakridstaske version 1.2 og så lidt dominosjal...

Jeg er nu i færd med at lave lakridskonfekt med maskesting på lakridstasken.
Lidt besværligt, men ikke så besværligt som at lave lakridserne i gobelinstrik.

Men jeg må jo tilstå, at det ikke er gået så hurtigt, for jeg kunne ikke holde nallerne fra mit strikkeprojekt dominosjal. Jeg sku' bare lige prøve, ikk'?
 Når man dominostrikker i glatstrikning bliver firkanterne ikke helt kvadratiske, og arbejdet fremtræder lidt ujævnt, nærmest som skæl, der ligger ind over hinanden. Men det skulle ku' presses væk til sidst.

1 kommentar:

  1. Ej Ulla, hvor ser det fint ud.. jeg har ikke set glatstrikket domino før... glæder mig til at se det færdige resultat, men jeg væbner mig med tålmodighed, for det der er et stort stykke arbejde...

    SvarSlet