onsdag den 28. december 2011

Julestemning endnu

Her i huset nyder vi de sidste juledage (hos os til Hellig Tre Konger) på afslappet vis.
Jeg prøvehækler og -strikker på mindre projekter, hvor inspiration er fundet i Blogland.  Dem vender jeg tilbage til, når de er klar til syn.

Jeg savner mit lille barnebarn Magne, der i dag er en uge gammel. Næh, hvor han tilbragte flere timer på min runde brystkasse juleaften. Himmel, hvor han sov godt :-) Herunder ligger han dog og "overværer" dansen om træet. Mit barnebarn Freja på knap 3 år "sang" med på alle sangene - efter egen tekst og melodi... :-)
Udenfor rusker vinden i alt, hvad den kan fange. Men i min sofakrog varmer lyset, mens jeg hækler...
Vi ta'r sgu lige et par dage mere på den her måde!

2 kommentarer:

  1. åh Ulla, hvor er han skön! jeg bliver helt misundelig.
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  2. Hvor lyder det bare hyggeligt!

    Og sikke en fantastisk dejlig dreng! :)

    Kh. Jenny

    SvarSlet