torsdag den 15. december 2011

Topstjerner - nye variationer

Jeg måtte gøre det!
Altså prøve at variere min opskrift.
Nummer 1 til venstre er den oprindelige.
Nummer 2 - der har jeg byttet grupperne på to stangmasker ud med en stangmaske og en luftmaske. Dermed mere luftig.
Nummer 3 - der har jeg hæklet dobbelte stangmasker i hjørnerne (ved omgangsstart hækler jeg 4 i stedet for 3 luftmasker) og byttet grupperne ud med en dobbelt stangmaske og en luftmaske. Dermed endnu mere luftig.

Og nej! Jeg skal ikke have tre juletræer, men de to af stjernerne er endt i to "eldrevne" juledekorationer. De er blevet fine med lys i :-)

2 kommentarer:

  1. Hej Ulla.
    Jeg er helt tosset med din julestjerne nummer 3.
    E det evt. en opskrift man må få? eller sælger du ud af dem? :)

    Venlig hilsen

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for roserne!
      I kolonnen til højre vælger du "Star".
      Jeg håber, opskriften er nogenlunde fejlfri.
      Du må gerne " svare" med et billede af dit eksemplar ligesom du gerne må linke til blog :-)
      Vh Ulla

      Slet